Håkan Ericson: „Ajattelin kuolla”

Håkan Ericson on käytössä Tšekissä johtaa Ruotsin U21 EM.
Mutta 55-vuotias olisi kanssa ja taistelemaan mitaleista maajoukkueen ollut aina selvä.
2000-luvun alussa, valmentaja masentunut ja palanut.


– Olin vain ravistamalla ja suuri ulvontaa, ajattelin kuolla, sanoo Ericson DN.

Kahden dramaattinen playoff ottelut Ranskaa vastaan ​​otti Ruotsin kautta finaaliin U21 EM Tšekissä. Torstaina nollata Ruotsi Italiaa vastaan ​​Anderson Stadium Olomouc.
Valmentaja Håkan Ericson on jalkapallovalmentaja yli 30 vuotta, ja on vastuussa U21 maajoukkueessa vuodesta 2011. Mutta tapa olla mukana ja taistella mitalia EM on ollut pitkä. Kun Ericson koulutettu Nacka FF vuonna 2000, hän kärsi masennuksesta ja työuupumus. Eräänä päivänä, lopullinen merkki siitä, että jotain oli vialla.
– Olin noin romahtaa junassa kuin olisin juuri astunut. Heitin itseni ulos koriin ja meni kotiin, kun tulin kotiin niin pieni En vain ravistamalla ja suuri ulvontaa, ajattelin kuolla, sanoo Ericson haastattelussa DN.
Ei toiminut puolitoista vuotta
Päivänä Ericson meni lääkärille, joka määrätty lääkitys ja puhua terapiassa. Kesti puolitoista vuotta ennen Ericson alkoi taas toimia. Liittovaltion kapteeni viittaa useisiin tekijöihin, jotka tekivät hänestä meni seinään.
– Minä pääsin eroon valmennus työtä Motala ja lisäksi talon vuokrasimme, kaikki samalla viikolla. Asuimme makuuhuoneessa vanhempiensa talossa on kaksi pientä lasta. I muunnetaan Nacka ja syksyllä I katkesivat syliin korpin ottelun, olen lievennetty kainalosauvoilla ja luomme raskaiden taulukossa. Oli yleistä kaaosta kotona, sain käsiini talon ja alkoi remontti se. Olen ollut varovainen treenata, mutta kun minä katkesivat sylissä, en voinut harjoitella ja liikunta, sitten minulla ei ollut venttiili enemmän. Sitten puhkesi yksinkertaisesti, hän sanoo.
„Kaikki on hopeareunus”
Haastattelussa DN Ericson sanoo, että hän on oppinut mitään ajalta, kun hän oli poissa kaiken työn. Hän on kehittänyt parempi kyky löytää „off painike”, hän sanoo.
– Meillä on jotain tuolta ajalta samoin. Olin kotona puolitoista vuotta, piristyi lasten päivähoito ja sai niiden kanssa kosketuksissa koska olen nyt tuntuu, että olen ollut erittäin hyödyllinen. Kaikella on hopeareunus.

 

Lahde: suomibets.com

Skomentuj

